четвъртък, 22 януари 2015 г.


Зухаир Мурад ни пренася в света на мечтите 

Изглежда, че всички ливански дизайнери са добри в работата си и знаят за какво бленуват жените. Нима има дама, която да не е мечтала поне веднъж в живота си да се види с бялата рокля и нежния воал падащ по раменете и? А след като видите новата сватбена колекция на любимият ми дизайнер Зухаир Мурад съм сигурна, че деня ви ще мине в организиране на сватбата на мечтите ви. Е, не пречи и само в мислите ви, никога не са излишни добре премислени планове. 


Роклите са невероятни! Нежността и изискаността им личи от всяка една. Представяме ви най-актуалните новини в света на модата, така че можете да сте сигурни, че с някоя от тези рокли ще бъдете най-стилната булка! 


Винаги толкова женствени. елегантни и бляскави. Той не изневерява на стила си, представяйки ни поредната спираща дъха колекция от невероятни булчински рокли, които оставят след себе си само тишина.  

Дали ще се спрете на някоя от ефирните дълги рокли с нежна дантелa ала принцеса на Дисни или на някой от стилните модели по тялото, обгръщащ вашите прекрасни извивки, няма да сгрешите. Всички рокли от новата колекция на дизайнера са зашеметяващи и причиняват на всички нас едно - да затаим дъх в очакване на Големият ден! 



Тейлър Суифт, Кари Ъндърлуъд, Ивана Тръмп, Бейонсе Ноуз, Дженифър Лозез, Шакира, Кати Пери, Кристина Агилера, Ванеса Уилиямс, както и много други холивудски звезди са имали късмета да носят роклите на този невероятен творец.  

Е, скъпи дами, избрахте ли си роклята на вашите мечти? Аз лично съм раздвоена между два модела. Но се надявам, че докато дойде времето да се видя с бяла рокля ще съм избрала. Освен, ако г-н Мурад не ни е зашеметил с поредната доза приказни рокли. 

2 коментара:

  1. Колекцията е прекрасна! Уникални рокли, аз лично се спрях на късата.

    ОтговорИзтриване
  2. Приказкааааааааа :) Ще сънувам тези рокли

    ОтговорИзтриване