вторник, 20 януари 2015 г.

Печена сьомга с дижонска горчица и чесън 


Така отпразнувахме последният ми взет изпит. След дългата и тежка сесия, най-после животът ми може да се върне към нормалния си ритъм. Както и моя приятел спокойно да си върне живота обратно и да спре да играе ролята на домакинята вкъщи. А аз мога да дишам отново и да се занимавам с нещата, които ме правят щастлива. Исках да го зарадвам с нещо вкусно, което обича, като благодарност за чистата къща и вкусните гозби, които ми приготвяше в продължение на почти месец. 

Но да се върнем обратно към празничната вечеря. Тази рецепта за сьомга е една от любимите ни, заради невероятния си вкус и лесното и бързо приготвяне. Сосът е неповторим с невероятно апетитния си аромат, идеално пасващ на рибата. Спокойно мога да я нарека "най-добрата рецепта за печена сьомга". Насладете се! 







































Ниво на трудност: лесно
Порции:


Продукти: 
4 филета от сьомга
2 супени лъжици нарязан пресен магданоз
2 или 3 скилидки чесън 
 ½ чаена лъжица дижонска горчица 
2 супени лъжици пресен лимонов сок
няколко резена лимон (за сервиране)
смлян черен пипер
сол
зехтин


Приготовление:

Загрейте фурната на 200 градуса. 

1. Увийте тавата в алуминиево фолио, за да избегнете залепване на рибата.

2. В малка купа смесете: 2те супени лъжици магданоз, пресованите скилидки чесън, горчицата, солта, черния пипер, 1/8 чаена чаша зехтин и лимоновия сок. Аромата е просто невероятен! 




3. Поставете филетата с кожата надолу. 


4. Намажете щедро всички страни на рибата със соса и отгоре поставете по един резен лимон.



5. Печете сьомгата около 12-13 минути или просто докато се свари. Не я прекалявайте с изпичането, за да не стане суха. 


Ииии ето, готово! Най - вкусната печена сьомга е вече ваша! Bon appetit!





























1 коментар:

  1. Аз така си правя пържолите вкъщи, но със сигурност ще пробвам как става и със сьомгата. Благодаря за интересната идея

    ОтговорИзтриване